zondag 10 mei 2015

Sneak peak..

Vandaag had ik een kaartje nodig voor een jarige vriendin. En dan moet ik natuurlijk meteen met de nieuwe spulletjes aan de slag die ik vrijdag binnen kreeg. Op deze kaart zitten 2 sneaks. 1 is de kleur van het tasje. Dit is de nieuwe incolor Watermelon Wonder. En de vlaggetjes zijn gemaakt met de Cherry on top paperstack. Het idee van deze kaart komt ook uit de nieuwe catalogus. Hij is alleen wat aangepast naar de spullen die ik had en wat ik leuker vond.



De paperstacks worden in de nieuwe catalogus wel iets duurder. Maar dat geeft niet want de afmetingen worden ook anders. Ze zijn straks namelijk allemaal 6"x6" inch. Een super  mooie maat om mee te werken. Nu kun je namelijk ook makkelijker enveloppen en doosjes ermee maken.

Verder nieuws in de nieuwe catalogus is dat bij elke set Design papier. Een set van 3 kleuren à 8 vellen bijpassen cardstock is.

Wil je graag in het bezit komen van een nieuwe catalogus laat het me dan even weten.

Groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten