donderdag 21 mei 2015

Swappen maar..


Wanneer je dit leest zit ik volop in de jaarlijkse bijeenkomst van Stampin'Up! In Nederland. Tijdens zo'n bijeenkomst ruilen we altijd leuke ideeën met elkaar (swappen). Het is heerlijk om savonds je swaps door te kunnen kijken. En te zien dat de stempel sets waar je eigenlijk niets mee hebt je toch opeens wel heel erg leuk vind...oh pff nee. Alsof mijn verlanglijstje nog niet lang genoeg was.!

Voordat we naar zo'n treffen gaan is het altijd een drukte van jewelste. Ik begin namelijk steevast veel te laat met mijn swaps. Laten we maar zeggen dat ik het beste presteer onder druk 😂😜. 

Dit jaar heb ik gekozen voor een simpel kaart frontje. Dit om te laten zien dat je met de sheltering tree set. Veel meer kunt dan alleen maar hele mooie bomen stempelen. 



Wil je ook graag een keertje swappen. Houdt mijn agenda in de gaten. Ik houdt regelmatig een swap feestje.

Groetjes Wendy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten