vrijdag 7 augustus 2015

Project life..

Bij je eerste kind neem je je voor om vooral een fotoboek te maken. En deze zitten dan uiteindelijk netjes in een mapje na 4 jaar. En bij de 2e weet je inmiddels ook dat je dat voornemen wel kunt laten varen omdat het er nooit van gaat komen. (A) loop je je de benen uit je lijf. En (B) omdat je gewoon domweg vergeet regelmatig foto`s te maken.

Omdat je foto`s maken tijdens het rennen ook niet de mooiste resultaten oplevert of omdat je je camera niet bij de hand hebt. En tegen de tijd dat je je camera weer ergens hebt opgediept, het mooie moment alweer geweest is. Of het bakje vla inmiddels al is omgekieperd. Zucht..

Maar nu worden ze langzaamaan ouder en had ik zoiets, van ik heb zoveel leuke foto`s de meesten weliswaar gemaakt met mijn mobiel. Maar de kwaliteit daarvan is tegenwoordig zo goed. Ik laat ze afdrukken. Als je een beetje handig bent met internet. Zoek je ergens een aanbieding op waar je 50 of 100 foto`s gratis af kunt laten drukken. En dat je dan alleen maar de ontwikkelingskosten en verzendkosten hoeft te betalen. Bij Pixum kun je er 50 gratis af laten drukken. En bij Webprint ook.

Stampin`Up! Heeft hier een hele fijne oplossing voor. En wel in de vorm van Project life. Het werkt zo makkelijk het enige wat je moet doen is de foto`s op maat maken. En in de daarvoor bestemde fotozakjes te schuiven.

Ik heb deze set gebruikt van project life.


Built for Free Using: My Stampin Blog


En dit heb ik er van gemaakt. Met de foto`s van een dagje uit.




Wil je ook graag een fotoboek gaan maken. Maar weet je niet goed waar je moet beginnen. Laat het me dan weten. Misschien kan ik je op weg helpen.

Groetjes Wendy



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten