vrijdag 21 augustus 2015

Twente ballooning fair 2015

Het weekend van 29 augustus sta ik voor het eerst op de Twente ballooning fair. En ik heb er ontzettend veel zin in. Natuurlijk vergt het wat voorbereiding. Wat willen we doen. Doen we een make en take enzovoorts.

Omdat het voor mij de eerste keer is is het natuurlijk nog best wel aftasten. Maar ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden en dat het een ervaring op zich is.

Voor de make en take heb ik vooral aan de kinderen gedacht dit keer. Zei mogen deze 2 dagen de vrijdag en de zaterdag een uiltje op een potlood maken.


Daarnaast is er natuurlijk de mogelijkheid om producten te bestellen, en dingen te kopen die ik gemaakt heb. Waaronder deze ontzettend schattige lipglossjes in een evenzo schattige curvy keepsakebox.



Groetjes Wendy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten