zondag 30 augustus 2015

Twente Ballooning Fair 2015

De afgelopen 2 dagen heb ik op de Twente Ballooning Fair gestaan. Op het Hulsbeek in Oldenzaal. Als Oldenzaalse ben ik natuurlijk bekend met de ballooning en de fair. Maar ik had nog nooit zelf op de fair gestaan.

Toen ze mij van je winkeltje aan de Oldenzaalsestraat in Hengelo hadden gevraagd of ik hier wilde staan. Was mijn antwoord dan ook kort en krachtig. Met maanden voorpret tot gevolg. Kijken wat ik wilde laten zien. En dingen maken om te verkopen. Lijsten maken om workshops te verloten. En kaarten maken voor verkoop en make en takes.

En dan is het zover het is tijd om de kraam op te gaan zetten. De 2 avonden ervoor kwam het met bakken uit de hemel en kon het ballonnen festijn niet doorgaan. Maar uitgerekend op de dagen dat de fair was. Was het stralend warm weer. En hebben we de mooiste ballonnen gezien.

 


 



Als je lijsten maakt om workshops te verloten. Moet je ook verloten.

Monique de Graas en Eveline Milder. 

Van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen workshop voor 4 personen. Ik stuur jullie en email.


Naast het verloten van workshops. Gaven we ook kinder make en takes. De kinderen konden kiezen uit een uilen, piraten of een pinguin potlood.



 Ilke, Danik en Nienke zijn druk bezig.

 Ook liza heeft een leuk potlood gemaakt. 










 Op vrijdagavond hebben we nog genoten van de night glow. Kippenvel bezorgt het mij en vele anderen. Mijn telefoon wilde helaas niet scherp stellen. Dit filmpje komt van Youtube


Al met al 2 dagen om nooit te vergeten. Ik heb ontzettend leuke mensen leren kennen, en nieuwe vriendschappen gesloten. Volgend jaar gaan we zeker weer.

2 van die dagen kan ik natuurlijk nooit alleen zonder de hulp van mijn lieve vriendinnen Karin en Ilse. En mijn man die de kinderen onder zijn hoede nam. Lieve dames en heer nogmaals ontzettend bedankt voor jullie hulp en inzet.

 het dreamteam. 

Lieve groetjes,

Wendy 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten