maandag 28 december 2015

Voorbereidend werk

Het nieuwe jaar komt eraan. Dus ik ben druk met workshops voorbereiden en andere zaken. Maar ook het knutselen vergeet ik niet.

Ik ben gisteren zelf met de A NICE CUPPA bundel bezig geweest, Wat vind ik het een heerlijke set. En ik denk dat ik hem nog vaak ga gebruiken. Ik ben zelf een echte thee liefhebber. En ook voor een cadeautje is hij SUper leuk om te gebruiken.


Mocht je nu denken hey dat papier dat ken ik. Dat kan kloppen het is het papier uit het cherry on top blokje. 

Deze bundel is vanaf 5 januari te bestellen en is natuurlijk weer met 15% korting. Hij is live te bewonderen op de Stempelavond van 8 januari bij mij thuis. Wil je hier graag bij aanwezig zijn laat het mij dan weten. 

Groetjes Wendy




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten