donderdag 4 februari 2016

Pas op explosie gevaar.

Gisteren had ik de workshop pas op explosie gevaar. En hier hebben we een explosie box gemaakt. dit houdt in dat als je het dekseltje eraf haalt. Dat de 4 zijkanten los vallen en een verassing laten zien. In mijn geval een 3 lagen taart met Happy Birthday erop. En oh wat was hij leuk om te maken.

Voor de basis doos heb ik gebruik gemaakt van een vel whisper white van 12" x 12" En deze gescoord op 4" aan alle 4 de zijden. Hierdoor krijg je 9 vierkantjes van 4" bij 4" Diagonaal heb ik ze ingesneden tot aan de eerste rilkruising. Deze naar binnen gevouwen en beplakt met cardstock en dsp.

De taart heb ik opgebouwd met 3 cirkel ponsen. En wel de 1 1/2", 2"en de 2 1/2" deze heb ik op een strook van 1" breed geplakt met een plakrandje van 1/4" deze rand heb ik ingeknipt met de fringe schaar waardoor hij makkelijk te buigen was. Dit doe je bij alle 3 de cirkels. Zodra dat klaar is kun je hem op gaan bouwen. Voor de finishing touch heb ik met chrystal effect de bovenkant en de zijnkant bewerkt zodat het net lijkt of er glazuur op de taart zit en het eraf loopt.





Groetjes Wendy



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten